.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قیمت تضمینی گوشت قرمز مشخص شود
مدیرعامل اتحادیه دامداران مازندران با تاکید بر اینکه قیمت تضمینی گوشت قرمز هم مانند مرغ مشخص شود، گفت: کرد: اگر قیمت تمام شده مشخص نشود تولیدکنندگان توان ادامه تولید را نداشته و تولید را رها می‌کنند که منجر به نابودی تولید می‌شود.

 

 

 

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، اللهیار ولی‌زاده مدیرعامل اتحادیه دامداران مازندران  با تاکید بر تعیین قیمت تضمینی برای گوشت قرمز، اظهار کرد: این روزها دامداران با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند که برخی دلیل آن را در صادرات می‌دانند درحالی‌که مشکل ما صادرات نیست.

 

وی با بیان اینکه براساس قانون فروش محصول بر مبنای قیمت تمام شده باید باشد، افزود: به‌دلیل افزایش قیمت نهاده‌ها دامداران توان تهیه خوراک برای دام‌ها را ندارند.

 

مدیرعامل اتحادیه دامداران مازندران با بیان اینکه جوی ۲ هزار تومانی ۱۴ هزار تومان شد، اضافه کرد: با توجه به این افزایش قیمت واقعا دیگر تولیدکنندگان توان تهیه خرید نهاده‌ها را ندارند.

 

ولی‌زاده با اشاره به اینکه ما دامداران هیچ  توقعی از دولت نداریم، تصریح کرد: درخواست ما از دولت این است قیمت تولیدات براساسرقیمت تمام شده باشد درواقع چیز زیادی نمی‌خواهیم.

 

وی با تاکید بر اینکه  قیمت تضمینی گوشت قرمز هم مانند مرغ مشخص شود، خاطرنشان کرد:  اگر قیمت تمام شده مشخص نشود تولیدکنندگان توان ادامه تولید را نداشته و تولید را رها می‌کنند که منجر به نابودی تولید می‌شود.

 

مدیرعامل اتحادیه دامداران مازندران بیان کرد: امروز تولیدکنندگان به استیصال رسیدند و به خاطر نداشتن تغذیه توان خرید نهاده‌ها را هم ندارند حتی در برخی از تولیدکنندگان کار را رها کردند که هشدار مهمی است؛ چرا که وقتی گوسفند مولد کشتار شود چند سال طول می‌کشد جایگزین شود و دیگر این خسارت قابل جبران نیست.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.